mercoledì 23 settembre 2009

Gardaland

Il parco divertimenti number 1 in Italy!
Beh, inutile descriverlo, basta andare sul sito...
L'unica cosa, divertimento assicurato, e anche se siamo stati solo due giorni, il parco è talmente grande che bisognerebbe starci almeno due settimane!!! :-))


ruota panoramica



masinuta impodobita

un bel sole



hahaha

hahaha

de sus in lumea basmelor

si eu vreau pe caluti!!!





racoare sub ciuperca


de unde sare apa? hahaha




de sus spre parc


wow! aventura pe cascade


delfinariu si roata panoramica in spate




invartita :-))

un salut de departe


In mai am fost si la Gardaland. Ii promisesem Marei deja de anul trecut, ori Mirabilandia, ori Gardaland, ori ...Disneyland. Dar posibilitatile au fost...Gardaland :-) si pentru ca in nord ne-a primit un nepot si am stat la el vreo 3 zile.
Gardaland e parcul de distractii nr.1 in Italia, cel mai mare si ne-a lasat intr-adevar cu amintiri placute. E frumoooooos! Merita insa sa-l vezi tot si de aceea celor care vin de departe i-as sfatui sa se opreasca cam doua, trei zile (se face si bilet pe doua sau trei zile, si se economiseste ceva). Deja intrarea e "triumfala" adica impresioneaza...iar in parc sunt covoare intregi de flori colorate care dau un aspect de sarbatoare, veselie, frumusete.
Primul lucru ca nu stii unde sa mergi. Sunt atatea de vazut! Si ..f.multa lume, de aceea un alt sfat e sa mergeti in zile normale, lucratoare (daca e posibil) pentru ca in zilele "deosebite" nu va veti distra prea mult intr-un parc asa renumit. Parcul deschide la 9 deci la 9 am fost la intrare ...(un parc asa mare, nu reusesti sa-l vezi in putine ore). Ne-am oprit la bar si prima zi a fost a pozelor si a "incercarilor" . Ne-am dus unde era mai putina lume. Sasà si Mara s-au aventurat pe o invartitoare pe care eu am evitat-o cu tact, i-am spus "soshului" : "vai tu!" :-)) Dupa dus....au ametit amandoi asa ca s-au lecuit si ne-am dus pe "alea " mai "linistite".
A doua zi a fost mai placuta, ne-am trezit si mai repede, si am reusit sa vedem tot parcul. Cel mai mult mi-au placut barcile pe cascade, roata panoramica de unde am admirat lacul Garda,cel mai mare lac din Italia (sotul a zis : "marea e asa aproape? i-am raspuns: bai, e lacul Garda, nu marea!!!! :-)) ) vizita in Egipt, delfinii , patinajul pe ghiata, cinema in 3D-4D (dar mi-am distrus o bratara..partea buna e ca o schimb cu una noua) trenuletele, ciupercile cu apa imprastiata in mod placut (ca un abur rece), spatiile verzi si picnic, barurile cu dulciuri si...nu le mai tin minte (asa e daca nu scriu imediat!) . Important de semnalat faptul ca wc-uri sunt peste tot, si nu se pune problema cozii sau a murdariei, din contra, totul e perfect ordonat si curat.
Evident am auzit si romani, nordul Italiei e plin de romani dupa cate se pare.
La Vicenza ne-am oprit intr-o alimentara unde erau numai africani...f. multi africani.
Gata cu povestitul, hai ca pun pozele...Ba, uite cinema-ul in 3D il povestesc ca a fost interesant: ti se dau niste ochelari si cum incepe filmul parca tot ce se petrece e langa tine...vezi un roi de lilieci si ai impresia ca vin peste tine, dar si pe la picioare simti vantuletul cum sufla :-) Monstrul marin nu numai ca te ataca dar te si inghite...si tot din astea, foarte amuzante oricum . Cel in 4D, te misca efectiv, sari cu masina peste tot si daca nu te tii bine, te mai si lovesti. Nu mi-a placut ca mi-a distrus bratara (si era noua!) dar cum am mai scris sus...o voi schimba cu una si mai noua :-))
Un alt joc care mi-a placut era apa care sarea pe neasteptate in toate partile....era distractiv, mai ales ca daca te "palea" faceai efectiv...baie!!! :-)
Gata, pozele!

Nessun commento:

Posta un commento