mercoledì 21 ottobre 2009

A San Gerardo Maiella, Materdomini Avellino

Organizat de clubul sportiv al Marei, a fost o excursie placuta si plina de divertisment, in ciuda timpului urat (a plouat aproape toata ziua).
Pe drum nu puteam sa nu admiram peisajele campane....mare, coasta, munte, verdeata.
Unul dintre antrenori a pus si un video cu teatru napoletan, o comedie, asa ca nu ne-am dat seama cand am sosit, timpul a zburat.
Ajunsi la Materdomini, programul era liber: echipele de volei cu antrenorii, iar parintii si cei care au mai venit plimbarit singuri sau in grup. Pe mine m-a luat de brat una dintre mame, o tipa foarte simpatica cu care m-am distrat mai toata ziulica. Am facut asa pe ploaie de vreo trei ori centrul istoric, am tot gustarit si am tot cumparat una alta, de la castane afumate, proaspete, legume (care le-am facut si sunt foarte bune!), branzeturi, fructe, biscottoni, morzetti, suveniruri etc
Vezi poze aici
La un moment dat ii zic sa ne mai si oprim, sa facem dieta :-)) si ii exemplific cu una dintre antrenoare (foarte slaba), la care ea simpaticona: "no, no forme, no donna, noi, donne, formose :-))) "
Restaurantul era full, multa lume, si noi multi, s-a mancat bine si mai ales am gustat di produsele locale. Desi eu sunca de pilda n-o prea gust, de data asta am mancat tot, foarte foarte bun!
A fost muzica, napoletana mai ales, de petrecere, s-a dansat, s-au facut trenuri prin sala, am povestit, am ras, timpul a zburat pur si simplu. A fost o zi reusita in ciuda unui timp in care teoretic ar fi fost mai bine sa stai acasa ;-).
Copiii s-au distrat, s-au cunoscut mai bine, de fapt asta era scopul, sa lege cat mai mult intre ei.
Si noi parintii, evident :-))
Poze am pus si aici iar povestea sanctuarului si viata acestui sfant tot pe acelasi blog.

pe drum

fetele danseaza


cantaretii

trenuletul si fetele noastre



un baiat dragutel foc :-)


Nessun commento:

Posta un commento