sabato 17 ottobre 2009

Baby Mara

Ador sa ma uit la pozele Marei de pitica...nu-mi vine sa cred ca ...a trecut asa de repede timpul!
Chiar pe undeva ma simt "furata", parca am avut-o pentru prea putin mica si dragalasa si papusa...
Cand privesc pozele, mi se pare ieri..ce timpuri, ce dulce era, ce-as manca-o toata si acum!!!! :-)))

Adoro guardare le foto di Mara piccolina....non ci posso credere che il tempo è volato così in fretta!!! Mi sento addirittura rubata , come se l'ho avuta per troppo poco tempo piccola, dolce, bambola... E quando guardo le foto, mi pare ieri....che tempi, come era dolce, come la mangerei tutta pure adesso!!! :-)))

aici la 6 luni - a sei mesi


appena nata, abia nascuta, iesisem din spital

imi placea sa ma joc cu ea - adoravo giocare con lei

primi passi - primii pasi

una simpaticona! :-))

il telefono...come Manuel :-))

Mara è stata sempre dolcissima, molto tenera - Mara a fost mereu foarte dulce, dragastoasa

in piscina


al mare

aici pasim siguri - camminava bene già

zoo di Napoli

piccola e molto forte!! de mica era f.puternica!!

a sei mesi già guidava la moto da sola! - la 6 luni conducea motocicleta singura!

Nessun commento:

Posta un commento