mercoledì 23 settembre 2009

Magic World

Unul din parcurile de vara de la Napoli

pe partea galbena eram eu :-))


Mara facea pluta pe apa




piscina centrala


si piscina cu valuri




Azi a fost o zi superba si ....la surpriza. Dimineata obositi si parca fara chef (mai ales "soshul" ;-) ) am propus sa mergem o ora pe plaja....fara sa facem nimic deosebit, undeva in apropiere, mare, aer sarat si poate si o baie daca ne vine....Am luat cu noi exact trei scaune, o sticla mica cu suc de visine, trei impletituri sarate pe care le facusem ieri si cele necesare lui Manuel (sticluta cu apa, scutece). Pe scari ma aude una din cumnate si ma cheama. Ma opresc (desi ne grabeam si n-aveam chef de povesti) ma intreaba unde mergem, ii zic unde iar ea imi spune: "hai , veniti cu noi!" Unde, intreb eu. La ..:"Magic World"! Hehe, ma gandesc eu, ce fain ar fi...dar ii raspund: eh, nu putem, costaaaaaaaaa!
Ea insista si ne zice: "las' ca vorbesc eu cu ...frate-meu!" Ajunse jos, il intreaba pe sot, care zice: "nuuuuuu" si motiveaza: "e mama singura (socru' plecase pe neasteptate pe taramuri natale) si ii tinem companie azi", la care ne pomenim cu...maica-sa si o alta cumnata, venisera de la cumparaturi (peste proaspat). Aud si ele toata treaba, si cumnata care era cu soacra zice: "nu, azi ramaneti aici, p'orma duminica viitoare mergeti unde vreti!" Cumnata cu invitatia replica: "pai nu e singura mama, doar esti tu, fii'tu, copiii (adica alte 5 persoane + cumnata in cauza si fetita)...Soacra spune si ea sa nu mergem, dar revine insistenta prima cumnata....si se uita la mine si zice: pai hai tu si Mara! Eu zic scurt: "daca Mara vrea, mergem". Mara zice: "da" si de aici se schimba toata situatia...:-)) "Soshul" zice: "mergeti", maica-sa zice: "pai mergeti toti", si tot asa...dar sotul: "nu si nu, ca n-avem nimic cu noi , ca nu suntem organizati, etc" Eu intre timp scot masina din garaj, cumnata insista pe langa frate-sau, Manuel se arunca si el in masina...:-)))
Si in final..iese un: "da" dar din ala...tras de foarfeci!!! Discutii in masina, ca de ce nu facem cum zice el, ca ...asa e cand comanda femeia, etc.
Dar totul se opreste cand ajungem la parcul de distractii...Bazine de vis, lume nu prea multa, apa o bunatate...caldaaaaaaaaaaaa! Si uitand de toti si de toate, tusti in apa! ;-)
A fost o zi splendida, mult relax, baie, hidromasaj, am stat pur si simplu ore sub ropotul apei....S-au distrat mult copiii, Manuel, Mara, am intalnit cunostinte, chiar rude , prieteni....A fost o zi super! Cumnata a avut din belsug mancare , dar sincera sa fiu mie personal imi statea capul doar la apa, inot, hidromasa...:-) Si noi "fetele" ne-am distrat din plin: topogane "emotionante", am facut toate bazinele si am stat ore sub ciuperci si hidromasaj...
Pozele nu sunt de azi (n-aveam aparatul foto la mine) dar cum am mai fost pun din cele trecute,iar pe site-ul oficial puteti vedea imagini, video, alte info'...
O zi ..de basm!
Pun si link-ul site-ul oficial pentru cine e interesat: http://www.magicworld.it/

Magic World is the biggest fun aquapark in Naples...It offers wonderful, healthy fun for all age-groups.

Nessun commento:

Posta un commento