giovedì 15 ottobre 2009

De-ale lui Manuel , 15 oct.09

Azi vorbaretu' meu s-a intrecut pe sine. De cand cu cucu' ori de cate ori suna, fuge si controleaza sa vada daca iese sau ba. Daca nu iese, urla : "mamma non esce!!!" :-))
P'orma avea manutele ocupate, mi-a intins un pahar, mi-a zis : "prendi per favore", eu l-am luat si a adaugat: "bene, mamma, grazie". Dupa micul dejun, s-a jucat de-a bucatarul, m-a pus sa gustaresc din toate si mi-a zis: "è buona, sì?"
Una din trebusoarele mai noi care-i place e sa gaureasca foile de hartie. Asa ca acum suntem la mare consum de hartie!!!
Seara am jucat tenis, vad ca-i place, la fel ping-pong. Ma gandesc sa-i construiesc o masuta mai mica, exact pt coridorul nostru. Asa il pot invata ping-pong si mai ales distra acum cand vine perioada mai rece si nu putem merge afara zilnic.

Nessun commento:

Posta un commento